Var kan jag köpa konstgjorda blommor till min DIY-fotobås?

Introduction Forums Data for EnergyPLAN Var kan jag köpa konstgjorda blommor till min DIY-fotobås?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #92692
    Alvaro Putra
    Participant

    Hej på er! Jag sätter upp ett DIY-fotobås för ett välgörenhetsevenemang och tänkte att konstgjorda blommor skulle göra en fantastisk bakgrund. Jag måste hitta en plats med en mängd olika livfulla och realistiska alternativ. Kan någon rekommendera var jag kanske kan plocka upp några? Tack för din hjälp!

    #92695
    Dan Cooper
    Participant

    Jag upptäckte nyligen Ambiplants när jag försökte hitta en lösning för min inte så soliga lägenhet som skulle kunna använda lite grönt. De erbjuder ett fantastiskt utbud av Konstgjorda blommor som har förvandlat mitt utrymme till en levande, frodig oas. Den är perfekt för någon som jag som älskar utseendet på grönska men som inte kan åta sig regelbundet underhåll av riktiga växter.

    #92696
    Mirco White
    Participant

    Det slutade med att jag köpte några pioner och prästkragar, och de har gett en vacker touch till min matsal. Det är så trevligt att ha utseendet på färska blommor utan något av underhållet. Dina råd var perfekta och jag är så nöjd med resultatet. Tack så mycket!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.